onsdag den 14. marts 2012

OOTD - Jeans challenge day 3

Hej med jer,

(English below)

I dag har jeg valgt at fokusere på en moderne klassiker: jeans, t-shirt og blazer. Det er sådan et dejligt nemt go to outfit og kan kombineres på mange måder. Det er nemt at gøre råt eller sødt, farvestrålende eller neutralt. Det kan bruges på arbejde, når man har fri, faktisk til det meste. Det er casual men ikke for casual. Og så er det virkelig et outfit man kan trække på hvis man har travlt og er helt tom for ideer ;-)

Her er min version af klassikeren. 

Hi guys, 


Today I will focus on a modern classic: jeans, tee and blazer. It is an incredibly easy go to outfit and can be combined in so many ways. It is easy to make it edgy or sweet, colourful or neutral. You can wear it to work or on your day off, for most things actually. It is casual but not too casual. And it is really an outfit that you can quickly pull together if you are in a hurry and completely out of ideas ;-)

Here is my version of the classic. 


 Nille slim jeans - Zizzi // Peachy/Nude-ish drapey t-shirt - H&M+ (ca. 2009) // Black blazer - Ellos (Onestopplus Scandinavia) // Beige pointy shoes - H&M




You besluttede mig for at holde accessories på et absolut minimum (jeg har øreringe på, for jeg føler mig helt nøgen uden ;-)) for at vise jer det absolut nemmeste outfit man kan tage på i en tøjkrise, men man kan meget let opgradere det med en chunky halskæde eller et tørklæde, fede ringe, en masse armbånd eller hvad man nu har lyst til. 

 I decided to keep the accessories at a total minimum (I am wearing earrings, as I feel totally naked without ;-)) to show you the absolute easiest outfit you can wear in a clothing crisis, but you can so easily upgrade this look with a chunky necklace or a scarf, cool rings, lots of bracelets or whatever you like.


-Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar