torsdag den 26. april 2012

OOTD - Girly pastels

Hej med jer,

(English below)

Endnu et outfit i min lille key trend serie. Denne gang har jeg fokuseret på den mintgrønne nederdel fra H&M. Jeg besluttede mig for at gå all in på pasteller og har skabt et outfit der er en del mere girly og cupcake-agtigt end jeg vist har været i ført siden jeg var barn :-) Men jeg kan faktisk meget godt lide det.

Another outfit from my little key trends series. This time I have focused on the mint green pencil skirt from H&M. I decided to go all in on the pastels and have created an outfit that is quite a bit more girly and cup cakey than I have worn since I was a kid :-) But I kind of like it.


Mint pencil skirt - H&M // Mint lace top - H&M // pink and silver cardigan - By Malene Birger (ca. 4 years ago) // Silver sandals - Oasis // Silver clutch - Monsoon Accessorize // Pink necklace - Monsoon Accessorize


Ok, nederdelen er vist en smule mere gennemsigtig end jeg havde regnet med/set i spejlet, må se hvad jeg kan gøre ved det.

The skirt is a bit more see through than anticipated, didn't realize that in the mirror. Must try and see what I can do about that. 




Jeg synes næsten det ligner en kjole når man tager cardiganen af pga. det tone-i-tone look som de mintgrønne dele giver.

For at understrege det pigede look valgte jeg den populære ballerina knold. Den er superlet at sætte, hvis man køber en hårdonut ;-)

It almost looks like a dress without the cardigan due to the tone-in-tone look that the two mint green separates make.

To emphasize the girly look I went with the popular ballerina bun. It is so easy to do if you have a hair donut ;-)

Hvordan vil du bruge pasteller her til sommer? Er du klar til at gå all in eller satser du mere på pastelfarvede accessories?

How do you want to use pastels this summer? Are you ready to go all in or do you go for pastel accessories instead?

-Karina

5 kommentarer:

  1. That is the loveliest shade of mint green! Every piece of this outfit is gorgeous!

    SvarSlet
  2. Thanks Joy :-)

    Ha, ha, Ditte, du går altid all in ;-)

    SvarSlet
  3. OMG i want to come in your sexy ass

    SvarSlet