mandag den 2. april 2012

Sneak peak and thank you

Hej med jer

(English below)

Der har været stille på bloggen den sidste uge, jeg har arbejdet hårdt på jobbet, men også på en lang post til jer om mine make-up rutiner. Den kommer på bloggen i løbet af dagen, jeg lægger lige sidste hånd på den. Så stay tuned :-)

Hi guys, 


It has been quiet on the blog for the past week, I have been busy at work, but also been busy working on an extensive post for you on my make-up routines. It will be up on the blog later today, I am just putting on the finishing touches, so stay tuned :-)

 Sneak peak of my make-up bag

Og så skal der lyde en tak til alle de smukke piger/kvinder der dukkede op til vore Plus-size loppemarked i går! Det var så skønt at møde jer og vi takker for den fine opbakning til arrangementet. Vi er allerede gået i gang med at overveje hvor og hvornår vi skal holde et lignende arrangement næste gang. Jeg glæder mig allerede!

Thank you to all the beautiful ladies that attended our plus-size clothes sale.

-Karina

2 kommentarer:

  1. Ih jeg ville så gerne have været der, men desværre er Århus lidt for langt væk. jeg holder colour-challange i næste uge, så kig forbi:-)
    http://frkforsom.blogspot.com/2012/04/colour-challange.html

    SvarSlet
  2. Vi planlægger en omgang mere senere, så må du se om det passer med en tur til hovedstaden :-)

    Jeg kigger forbi din colour challenge, det er jo altid rart med nogle farver.

    -Karna

    SvarSlet