søndag den 27. maj 2012

New in - Pink wonders

Hej med jer,

(English below)

Så er jeg endelig hjemme fra Spanien. Det var jo ikke ferie, men super hårdt arbejde og ikke så meget søvn eller fritid. Jeg fik slet ikke tid til at tage billeder af mine outfits, så dem må I have til gode :-)

Jeg nåede dog en enkelt lille shoppetur og den blev til Las Rozas Village lidt udenfor Madrid. Las Rozas Village er en outlet "by" med forskellige brands. Disse "byer" finder man flere steder i Europa, bla. i nærheden af Barcelona og London. De havde mange fine ting, men jeg endte "bare" med at købe sko. Typisk mig ;-)

Dem af jer der har fulgt bloggen længe ved at jeg har en svaghed for Sam Edelmans fine sko. Jeg ejer et par af hans ballerinaer allerede, men har jo længe sukket efter et par af dem med sten og nitter på hælen. Og sørme om ikke lige jeg faldt over de smukkeste "Lorissa" i min størrelse til en god pris... De er SÅ meget mig. Girly og rå...

Hi guys, 


I am finally back from Spain. It was certainly no holiday, but really hard work with very little sleep or spare time. I did not even get a chance to take pictures of my outfits, so you will have to see those another time. 


I did, though, manage to squeeze one shopping trip in and that was spend in Las Rozas Village a little outside Madrid. Las Rozas Village is an outlet "village" with different brand stores. These "villages" are found several places in Europe, for instance near London and Barcelona. They had a lot of cute things, but I only ended up with shoes. Typically me ;-)

Those of you who have follow the blog for a while knows I have a weak spot for Sam Edelman's pretty shoes. I already own a pair of the ballerinas, but I have pined away for a pair of stillettos with stones and studs forever now. And I did stumble upon just those, a pair of "Lorissa" in my sizes. They are SO me! Girly and edgy...


Lorissa pink - Sam Edelman

-Karina

4 kommentarer:

  1. Årh man, hvor er jeg bare misundelig. Dem har jeg også bare savlet over. De er så super mega fine. Godt køb:-)
    frkforsom.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er virkelig også glad for dem ;-)

      Slet
  2. Hej...

    Jeg er netop, via en masse andre blogs, faldet over din blog her, og jeg synes den er fantastisk inspirerende! Tak for det:-)
    Via DIN blog har jeg så også været inde på Dorethy Perkins hjemmeside og hold da op, hvor har de meget fedt tøj!!! Har allerede fundet de første 10 ting, som jeg bare MÅ eje!:-) Men, men, men...jeg er virkelig bare ikke fan af at shoppe på nettet...jeg har det bare bedst med at kunne prøve tøjet in real life índen jeg køber. Men som sagt har jeg fundet nogle ting, som jeg bare SKAL ha' og tænkte så, om du måske kunne guide mig lidt angående størrelse? Jeg er normalt en størrelse 42-44-46 (afhængig af model og stof) - hvad svarer det til i en UK-størrelse hos Dorethy Perkins?

    På forhånd tak!:-)

    Ditte

    SvarSlet
  3. Hej Ditte,

    Tak for det :-)

    Jeg er vild med Dorothy Perkins og de er ofte ret konsistente i deres størrelser. Jeg er en størrelse 48 og hos DP er det en 20 og den passer altid. I størrelsen, det er jo desværre ikke altid at modellen sidder som man håbede.

    vis du er en 42-44-46, så er det jo svært at sige nøjagtig hvilken str. du skal bruge men de hedder jo så 14-16-18. Online shopping er som regel (og især første gang et nyt sted) et sats, men sådan er det desværre. Vi plus size piger der er over en 46 har bare ikke mange muligheder i de fysiske butikker i Danmark og er NØDT til at shoppe online, hvor udvalget er større. Jeg skal da ofte sende ting tilbage som ikke klædte mig alligevel eller ikke passede, men når man tænker på hvad tøjet fra f.eks. Dorothy Perkins koster, ja, så kan det godt betale sig alligevel.

    Jeg er sikker på at når du har fundet din størrelse hos DP, så bliver det meget lettere :-)

    -Karina

    SvarSlet