søndag den 3. juni 2012

Summer rock chick

Hej med jer,

(English below)

Det bliver desværre ikke til så mange dagens i øjeblikket, arbejdet tager virkelig på kræfterne.
I dag har jeg siddet og drømt om alle de lækre outfits jeg godt gad have. Herunder ét af dem. Hvad tager en rock chick på om sommeren, når helt sort ikke er helt så fedt som om vinteren? Her er mit forslag.

Hi guys, 


I am sorry for the lack of outfit posts lately, my work is really taking its toll on me. Today I have been dreaming of all the great outfits I really want to own. Below one of them. What does a rock chick wear in the summer, when all black is not as cool as in the winter? Here is my suggestion. 

Studded denim jacket - 17 Sundays // Black leopard sequins top - Dorothy Perkins // Faded Leopard skinny jeans - Asos Curve // Pink and silver bangles - Asos // Pink Lorissa stillettos - Sam Edelman

Jeg synes det er sjovt at mikse forskellige konturer over det samme tema. F.eks. Det falmede leopard print på jeans'ne med de pailetmønsteret på toppen. Og Nitterne på skoene med nitterne på jakken. Jeg synes at sådanne små detaljer er med til at binde et outfit sammen. 

I like to mix different textures in the same theme. For instance the faded leopard print on the jeans with the sequin pattern on the top. And the studs on the shoes with the studs on the jacket. I think little details like that really pulls an outfit together.

-Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar