onsdag den 26. september 2012

Berry animal jeans

 Hej med jer,

(English summary below)

Favorit-outfittet i øjeblikket er skinny jeans og peplum top og det kan jo gøres på mange måder ;-) Har faktisk netop føjet endnu en peplum til samlingen idag, en angora cardigan fra H&M, men den må I se senere.

Dette outfit er med mine fine leoprint jeans fra Dorothy Perkins. De er simpelthen så rare at have på og en dejlig kraftig kvalitet. For mig er Dorothy Perkins altid lidt hit and miss og størrelserne kan være ret sære. Selvom man bestiller samme størrelse hver gang kan man opleve at de er for små eller for store alligevel. Men jeg er stadig en stor fan for der er virkelig meget få andre der kan konkurrere med så fine trendy ting til den pris.

My favorite combo at the moment: skinny jeans and peplum top. This time my new leopard jeans from Dorothy Perkins.

Berry animal jeans - Dorothy Perkins (get them right now on sale!) // Black peplum top - New Look // Necklace (hard to see) - Second Female // Suede wedges - Head over Heels @ Dorothy Perkins // Ring - H&M




-Karina

6 kommentarer:

  1. Gud hvor er de fine, de er meget pænere på dig end på modellen. Hvordan er de størrelsesmæssigt?

    SvarSlet
  2. Super lækkert outfit! Har desværre overhovedet ikke råd lige nu, men ellers ville jeg købe netop dét sæt :)

    SvarSlet
  3. Tak begge :-)

    Cecilie, de er faktisk helt perfekte i størrelsen, dog lidt lavtaljede. Jeg kan godt lide at stramme jeans er stramme og disse passer mig i en 18. Du skal ikke gå efter Dorothy Perkins tabel, for ifølge den skulle jeg have haft dem i str. 22 og det ville ikke være gået ;-) Så tag den størrelse du normalt bruger i f.eks H&M.

    -Karina

    SvarSlet
  4. Bought the pair of trousers cause I loved the way you looked in them and I wasn't disappointed a bit, when I put them on me. I would have never seen this lovely item without your blog. Thank you for always being so fashionable ;)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, these pants are truly fabulous! So glad you like them as well. And thank you for following :-)

      -Karina

      Slet