onsdag den 24. oktober 2012

OOTD - Angora Peplum

Hej med jer,

(English summary below)

Her er et outfit fra sidste uge og som I kan se er jeg slet ikke færdig med peplum endnu ;-) Denne peplum trøje er fra H&M Trend. Det er en 42 (som er den største størrelse hos H&M Trend) men den er stor i størrelsen så det går. Det er angora (blandet med noget andet) og den er skøn og blød, men den fnuldrer helt SINDSYGT. Første gang jeg havde den på vvar min nederdel helt pelset OG det sad også på mine kollegaer, der var gråt fnudler allevegne jeg gik. Det er blevet lidt bedre, men jeg vil stadig anbefale af man ikke kommer særligt lang væk fra sin fnugruller, hvis man kaster sig ud i sådan én her ;-)

Halskæden er ny (I har måske set den på FB siden eller på Instagram ;-)) og er fra Second Female. Jeg har den også i sort. Synes bare den er så fin og den gule lyser dejligt op i her i efteråret og vinteren.

This is an outfit from last week and as you can see I am not done with peplum yet ;-) This sweater is from H&M Trend. It is a size EU42/UK14/US12 (which is the biggest size at H&M Trend) but it runs large, so it fits. It is an angora blend and nice and soft. But it sheds like crazy!

The necklace is new (you might have seen it on the FB page or on Instagram ;-)) I also have it in black. Just cannot get enough of this style. And the yellow is so nice and bright in these fall/winter months.

 Peplum sweater - H&M // Jersey pencil skirt - New Look // white tank top - H&M // Neon necklace - Second Female // Tights - H&M // Grey suede shoes - Zara (ca. 2009)






-Karina

1 kommentar:

  1. Åh en lækker bluse! :)

    Jeg har gang i en give-away for tiden, hvor man kan vinde et gavekort, håber du tager et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet