mandag den 30. december 2013

OOTD - Tartan

Hej med jer,

(English below)

Så er vi fremme ved årets sidste outfit! Eller jeg kommer til at have tøj på imorgen også, selvfølgelig, men det når jo ikke bloggen før 2014 ;-)

Dette er et outfit fra juledagene, som jeg har tilbragt med familie og venner. Jeg elsker julen, hvor man rigtigt har tid til at hygge med dem man holder af :-)

Nederdelen er i en af tidens helt store trends: tern. Min 5-årige niece synes det er en julenederdel og var for øvrigt ret misundelig på den. God smag ligger åbenbart til familien ;-)

So this is the last outfit of the year! Or I will of course also be wearing clothes tomorrow, but it will not make the blog unil 2014 ;-)

This is an outfit from the Christmas days, which I have spend with family and friends. I love Christmas, were you have time off to enjoy with the ones you love :-)

The skirt is one of the big trends right now: tartan. My 5 year old niece think it is a Christmas skirt and was, by the way, super jealous and wanted one for herself. Great taste must run in the family ;-)  

 Tartan skirt - Dorothy Perkins // Tee - H&M // Knitted biker jacket - Gina Tricot // Necklace - Second Female // Fringe boots - H&M




Jeg håber I havde en fantastisk jul og får et lige så fantastisk nytår! Et stort tak til alle jer der følger med på Copenhagen Curves, jeg håber I vil læse med også i 2014!

Godt Nytår! 

I hope you had a great Christmas and will have an equally great New Year! A big thanks to all of you following Copenhagen Curves. I hope you will keep reading also in 2014!

Happy New Year!

- Karina

4 kommentarer:

  1. Happy festive season greetings from Italy...by the way the tartan skirt is great on you!

    SvarSlet
  2. Hej, godt nytår! Jeg fant bloggen din etter en tur på Google. Jeg er fra Oslo og skal til København om en uke og lurer på om du har noen gode råd og tips for hvor man får kjøpt plus size-klær i Kbh? På forhånd takk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sofie, godt nytår :-)

      Desværre er København ikke det bedste sted at købe plussize klær. Der er kun et par kæder og det er de samme som I har i Norge :-) Zizzi og HM+ er de eneste man sådan rigtigt kan købe i butikker. Der er også et par gode andre butikker der sælger forskellige mærker, for der ER mange gode danske mærker, de har desværre bare ikke deres egne butikker. Prøv f.eks: Divaerne på Frederiksberg http://www.divaerne.dk/

      God tur til København :-)
      -Karina

      Slet