torsdag den 20. marts 2014

OOTD - Copenhagen Dreaming

Hej med jer,

(English below)

Forleden var jeg på tur med Rikke og jeg viste hende et af mine favorit steder i København (jeg elsker virkelig min by!) nemlig, Churchill parken nede ved havnen, den engelske kirke og Gefion springvandet. Det var et fint sted til billeder, selvom det lige valgte at blæse lige lovligt meget op da vi skulle tage billeder...

Oufittet er næsten udelukkende fra Carmakoma, som har sat endnu flere ting ned til -70%, åh, jeg elsker rabat! :-D

The other day I went on a little trip with Rikke and showed her one of my favorite spots in Copenhagen; the Churchill Park by the harbour. That was a great place for pictures, even though the wind blew up, just as we were ready to shoot...

The outfit is almost all from Carmakoma, who has marked down even moe pieces to -70%, oh how I love a good discount! :-D

 Sweat dress/tunic "Nina" - Carmakoma // Shirt "Sinatra" - Carmakoma // Faux leather pants - Alice & You @ Dororthy Perkins // Black sneakers - H&M 





- Karina

2 kommentarer:

  1. Hej Karina

    Må jeg spørge, hvordan kjolen er i str?

    Vh Maiken

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig Majken. Jeg har en str. S på og jeg er mere en 46 end en 44 ;-) Men vil sige at det er en ret almindelig Carmakoma størrelse. Hvis du kender deres størrelse, så snup den du plejer :-)

      Håber det hjalp.

      Karina

      Slet